Saturday 17 June 2017

Gxs Trading Grid System


Willkommen bei Cloud Support Services Bei OpenText GXS sind unsere Kunden der Kern unseres Geschäfts. Sie setzen Ihr Vertrauen und Investitionen in unsere Produkte und Dienstleistungen, so müssen wir 100 Zufriedenheit bieten. Sollten Sie irgendwelche Probleme haben, ist OpenText GXS Cloud Support Services für Sie da. 247, um sicherzustellen, dass Ihr Unternehmen einen Schlag verpasst. Wir nutzen unsere langjährige Erfahrung in der Verwaltung und Abwicklung von Transaktionen als eine wichtige Grundlage für alles, was wir tun. Unsere Support-Spezialisten bieten Ihnen eine breite technische Kompetenz, fortschrittliche Support-Technologien und das Vertrauen zu wissen, dass wir die Situation lösen werden, um den Erfolg Ihres Unternehmens und Ihre Investitionen zu schützen. Service Desk Kontaktdaten Kontakt OpenText GXS Cloud Support Services CenterVerfügbar 24 Stunden am Tag, sieben Tage die Woche. Regionale Verzeichnisse Regionale Verzeichnisse Liste lokalen, in-Land Kunden-Support-Kontakte in Dutzenden von Ländern. Schauen Sie sich die Kontaktdaten in Ihrer Region an: Andere Dienstleistungen VerzeichnisOpenText Blogs Es wurde sehr viel über die regulatorische Ungewissheit über den neuen Präsidenten geschrieben, aber eines ist sicher: Der Einfluss von erneuerbaren Energien und verteilten Energieressourcen (DERs) wird weiter wachsen. So wird das Jahr 2017 das Jahr sein, in dem die Versorgungsunternehmen das Unternehmen vollständig umarmen und wie wird dieses neue Geschäftsmodell aussehen. Das Wachstum von DERs Die Herausforderungen des Einkommensverlustes durch dens und die berechtigte Sorge der Dienstprogramme, die die DER-Nutzer nicht bezahlen Der faire Anteil der Netzunterhaltskosten muss von den Regulierungsbehörden berücksichtigt werden, wenn sie die Tarifgestaltungsrichtlinien durchführen. Gleichzeitig beginnen die Versorger auch, die Chancen zu sehen, die DERs zu einer alternden Infrastruktur bringen, die dringend modernisiert werden muss und mit einer zunehmend stagnierenden Nachfrage verbunden ist. Unabhängig von der neuen Verwal - tungseinstellung zum EPA, dem Clean Air Act oder dem Clean Power Plan ist es klar, dass die US-Regierung daran interessiert ist, in einer Weise zu verhandeln, in der sich die Versorgungsunternehmen rasch an die Ds anpassen, . In der Tat fangen wir an, mehr und mehr Beweise für Versorgungsunternehmen zu sehen, die in DERs investieren als Mittel, um Upgrades auf bestehende Massenerzeugungs - und Übertragungsverteilungsvermögen aufzugeben oder zu verschieben. Es gibt mindestens zwei Gründe dafür: Erneuerbare Energien vor allem Solar erreicht schnell Preisparität mit traditionellen Energiequellen, sogar Erdgas. In manchen Fällen beweisen Solar und Wind im Durchschnitt die kostengünstigsten als Erdgas. Der zweite Grund ist, dass Utility-Unternehmen verstehen, dass sie von einem Kosten-Centric zu einem Kunden zentrischen Modell zu überleben ändern müssen. Versorgungsunternehmen engagieren sich rasch an DERs, während die Versorgungsunternehmen mit einer stagnierenden oder rückläufigen Nachfrage kämpfen, die es bedeutet, dass sie von dens als eine ernsthafte konkurrenzbedingte Bedrohung betroffen sind. Die Kunden haben sich mit steigenden Kosten und einem Rückgang der Dienstgüte einschließlich unerwarteter Stromausfälle konfrontiert Geplante Roll-Black-Outs So ist die wachsende Kundennachfrage nach DERs völlig verständlich. Es wird von den meisten nicht als Geldverdienen gesehen, sondern mehr als eine Möglichkeit zur Verbesserung der Energiebereitstellungsdienste in einer Weise, die die Kosten für sie senken kann. Es ist der Kontext, der Utility Company Führungskräfte schnell ihre Aufmerksamkeit auf die Chancen nicht die Bedrohungen von DERs gesehen hat. Es ist lehrreich, dass im Bundesstaat der Elektrizitätsversorgungsumfrage 2015 56 der Versorgungsunternehmen-Befragten sagten, dass sie die Chancen von DERs verstanden hätten, aber unsicher seien, wie man ein tragfähiges Geschäftsmodell baut. Ein Jahr später begannen sie mit der Arbeit an diesen Modellen zu beginnen, wobei die Mehrheit die Partnerschaft mit Drittanbietern als die beste Route begünstigte. Ergreifung der DER-Chance Ob die Agenten für die Anbieter und Mikrogrids agieren oder völlig neue Lieferketten entwickeln, die Utility-Unternehmen können die Kosten für den Markteintritt senken und gleichzeitig die bestehende Umsatzerlöse schützen und beginnen, völlig neue Service-Möglichkeiten weg von der Massenerzeugung zu erkunden Nische und gezieltes Angebot. Um dies zu erreichen, müssen zwei Dinge passieren. Zuerst müssen Versorgungsunternehmen, die traditionell einen End-to-End-Service geboten haben, lernen, wie man in dem arbeitet, was ABB die Energie-Nachbarschaft gemerkt hat. ABB sagt: Die Annahme der Energie-Nachbarschaftsperspektive kann dazu beitragen, historische Silos im Energiemarkt zu überbrücken, die die Entwicklung flexiblerer, effizienter, nachhaltiger und umweltfreundlicher Energiesysteme behindert haben. Durch die Zusammenarbeit mehr, oder zumindest konsultieren einander mehr regelmäßig und proaktiv, Dienstprogramme, DER Betreiber und Kunden können gegenseitig vorteilhafte Entscheidungen über Vermögenswerte, Geschäftstätigkeiten und Ressourcen zu machen. Zweitens wird die Fähigkeit, Daten und Informationen über diese Nachbarschaft zu kommunizieren und zu teilen, unverzichtbar und proaktiv die Annahme von Digital wird eine wichtige Voraussetzung für Dienstprogramme sein. Der DER-Markt erfordert bereits Sensoren und Zähler, um Qualität und Leistung zu regeln, die Art der Ökosysteme, die für Versorgungsunternehmen gebaut werden, um DERs in das Netz zu integrieren, erfordern vollständige Transparenz und Sichtbarkeit. Die Dienstleister, die Unternehmen und Kunden, die zusammenarbeiten, müssen in der Lage sein, die strukturierten und unstrukturierten Daten, die an der Dienstleistung beteiligt sind, vollständig zu verstehen. Die Bewältigung dieser digitalen Störung wurde vor kurzem in einem interessanten Blog von OpenText CMO, Adam Howatson, die Sie hier lesen können abgedeckt. In der Praxis müssen die Servicebedingungen, SLAs und Produktions - und Wartungspläne mit Generierungsdaten und Rating-Engines kombiniert werden, um sicherzustellen, dass jede Partei sicher ist, dass sie und andere ihre Verpflichtungen vollständig erfüllen. Dies trifft vor allem auf den Trend zur Zeit der Nutzung (ToU) und anderen nachfragebezogenen Rating-Design als Mittel zur effektiveren Kompensation der Anbieter zu. Die Herausforderung besteht darin, neue Arten von Software 8211 wie EIM zu implementieren, die als zentrale, integrierte Plattform für Kommunikation, Content-Sharing und Datenanalytik sowohl innerhalb des Utility-Unternehmens als auch darüber hinaus agieren können, um mit Kunden, DER-Anbietern und, von Natürlich, die regulatoren Eine erfolgreiche Integration von DERs mit dem bestehenden Netz wird von entscheidender Bedeutung sein, da die Vorhersage für die 24 Stunden des Tages einen großen Einfluss auf die Duck Curve Net Load Prognosekurve haben wird. Kalifornien Systembetreiber, CAISO, hat eine detaillierte Analyse der Netto-Lastprognosen bis zum Jahr 2020 durchgeführt und hat gezeigt, dass ein steiler Anstieg der Ressourcen und die Möglichkeit von Über-Risiko-Risiken erforderlich ist. CAISO arbeitet auch mit der Industrie und den politischen Entscheidungsträgern über Regeln und neue Marktmechanismen zusammen, die die Entwicklung flexibler Ressourcen unterstützen und fördern, um ein zuverlässiges zukünftiges Netz zu gewährleisten. Amerikanischer Rat für energieeffiziente Wirtschaft (ACEEE) hat vor kurzem berichtet, dass Dienstprogramme eine 10 Verringerung der Spitzennachfrage durch die Verwendung von Nachfrage-Antwort-Fähigkeiten und reduzieren die Auswirkungen der steepening Duck Curve fahren können. Neue EIM-Software als integrierte Plattform für Kommunikation wird für die Utilities entscheidend sein. Es ist entscheidend für den erfolgreichen Austausch von Inhalten und strukturierten und unstrukturierten Daten mit allen Stakeholdern wie den Anbietern, Kunden und Systembetreibern sowie zur Einführung neuer Initiativen zur Entwicklung von Demand Response. Lesen Sie mehr auf Seite 2, um sich über die Regulierung zu informieren und Regulatoren im Mittelpunkt zu stehen. In diesem Jahr wird die Eishockey-Legende Wayne Gretzky auf der Bühne für einen Fireside Chat mit OpenText CEO Mark Barrenechea beitreten. Weitestens als der größte Eishockeyspieler aller Zeiten angesehen, hält der legendäre Spieler 61 NHL-Platten und ist der einzige Spieler im Geschichte des NHL, um seine Trikot-Nummer von allen Mitgliedsclubs zurückzuziehen. Gretzky folgte seiner erfolgreichen Karriere auf dem Eis als Cheftrainer und EVP der Phoenix Coyotes von 2005 bis 2009. Am 22. November 1999 wurde Gretzky in die Hockey Hall of Fame in Toronto, Kanada, aufgenommen und wurde zum zehnten und letzten Spieler im Hockey Hall of Fame Geschichte, um die obligatorische dreijährige Wartezeit für die Verankerung zu haben, die vom Halls Board of Directors verzichtet wurde. Und nun, nach 18 aufeinanderfolgenden All-Star Game-Auftritten, wird Mr. Gretzky sein A-Spiel in diesem Jahr Enterprise World bringen. Halten Sie praktisch jede Offensivrekord in der NHL, hören Sie von der Großen selbst, wie man sich gegen die Konkurrenz aussieht Kommen Sie zu 99 und lassen Sie mit den Werkzeugen, um Ihre 99 EIM-Herausforderungen zu lösen Haben Sie sich für OpenText Enterprise World angemeldet, verpassen Sie nicht BONUS: Enter Bis zum 28. Februar für eine Chance, ein signiertes Hockey-Trikot zu gewinnen Es scheint, jeder spricht über digitale Transformation, aber viele sind immer noch unsicher, was es ist, warum es wichtig ist, oder sogar, wie man anfängt. Wikipedia definiert die digitale Transformation als die Veränderung, die mit der Anwendung der digitalen Technologie in allen Aspekten der menschlichen Gesellschaft verbunden ist. Es wurde auch beschrieben, um bestehende manuelle und papierbasierte Prozesse zu nehmen und sie in digitale Kanäle und Dokumente umzuwandeln oder papierlos zu machen. Viele Firmen mögen deine, reden über die Verbesserung der Kundenerfahrung und gehen digital, aber weiß nicht, wo ich anfangen soll. Unabhängig davon, was es für Sie bedeutet, erkennen viele Unternehmen jetzt, dass die digitale Transformation oft E-Delivery beinhaltet, um sicherzustellen, dass E-Mails mit Rechnungen, Aussagen, ID-Karten und anderen geschäftskritischen Informationen an die beabsichtigten Empfänger gerichtet sind. Sie verlassen sich auf ihre Kunden-Kommunikations-Management (CCM) - Lösung für diese, aber sind oft nicht bewusst, was tatsächlich bei der Erreichung der Empfänger Posteingang beteiligt ist. Es kann auch schwierig sein, die Vorteile der E-Delivery und die Kosten, die mit der schlechten Lieferfähigkeit verbunden sind, zu quantifizieren. Um Ihnen zu helfen, die Bedeutung der E-Mail-Zustellbarkeit besser zu verstehen, haben wir einen neuen, aufgezeichneten Webcast und können sich hier registrieren und anschauen. InfoTrends Kundenkommunikationsexperten Matt Swain und David Stabel und OpenText Exstream Manager der Produktstrategie Avi Greenfield präsentieren neue Forschungen über Verbraucherpräferenzen und Unternehmenspläne für die E-Sendung in diesem Webcast. Sie teilen auch wichtige Trends, Herausforderungen und Best Practices für die Verwaltung von E-Delivery, einschließlich der Auswirkungen, die Non-Delivery können auf Ihrem Endergebnis haben. Sehen Sie sich den Webcast an. Geben Sie ein, um ein signiertes Jersey von Wayne Gretzky zu gewinnen OpenText Enterprise World hat seine Türen geöffnet Die Registrierung ist offen und die Vorbereitungen sind im Gange, um dies die beste Enterprise World zu machen. Und nur um die verlockenden frühen Vogelraten hinzuzufügen, die Auslosung der branchenweit aufregendsten Enterprise Information Management Konferenz und unser legendärer Keynote-Sprecher, haben wir den Pot mit einer mehr unglaublichen Gelegenheit versüßt. Wir haben einen Wettbewerb, der Ihnen helfen, ziehen Sie die besten Hut Trick noch Lernen, Connect und Win Machen Sie sich bereit, faceoff gegen Ihre Kollegen zu geben, um für eine Chance, ein signiertes Trikot von Hockey großartig zu gewinnen, Wayne Gretzky Warum denkst du? OpenText ist großartig Sagen Sie uns und Sie können nur Heres gewinnen, wie es funktioniert: Registrieren Sie sich für Enterprise World 2017 Erstellen Sie einen Satz, der perfekt zusammenfasst, warum Sie denken, OpenText ist groß Geben Sie Ihren Satz in das Anmeldeformular ein, oder schicken Sie es an uns Youll wird automatisch eingegeben Gewinne ein signiertes Trikot von Wayne Gretzky Volle Wettkampfregeln finden Sie hier. Eis aus der Konkurrenz und machen Sie sich bereit zu punkten, denn wenn der Puck fällt die Spiele beginnen Sie vermissen 100 der Aufnahmen, die Sie don8217t nehmen. Wayne Gretzky Contest endet am 28. Februar Verpassen Sie nicht Ihren Schuss, um ein signiertes Trikot von The Great One zu gewinnen, jetzt registrieren Es gibt zwei Schlagworte, die wir schon seit einiger Zeit in der IT-Welt gehört haben: Cloud und Containerization. Für mich, 2016 bewiesen, dass diese beiden Themen von Hype zu Realität geändert haben, auch in den größten Unternehmen, und viele Kunden haben für unsere Lösungen, wie OpenText InfoArchive, in öffentlichen Wolken und als Docker Container gefragt. Während unsere Ingenieur - und PS-Teams einen tollen Job bei der Bereitstellung dieser Lösungen machen, habe ich beschlossen, diese Route selbst zu gehen. Folgen Sie mir auf der Reise, wenn Sie interessiert sind. Ich habe meine Tests durch die Erstellung eines Docker-Hub-Kontos gestartet. Das private private Repository wird verwendet, um die InfoArchive Docker Bilder zu speichern und von dort automatisch zu installieren. Es ist sehr einfach, einen Docker-Container von InfoArchive zu erstellen, um mit mir zu sprechen, wenn du mehr wissen willst. Es dauert nur ein paar Schritte und youll haben Sie Ihre InfoArchive Docker Container-Bild bereit. Was nun als nächstes kann nun dieses Bild in Amazon EC2 Container Services (ECS) laufen lassen. Willkommen in der Cloud-Welt Wenn du in der Amazon-Welt neu bist, kannst du Schwierigkeiten haben, einige der Terminologie um Amazon ECS zu verstehen. Ich hoffe, dieser Beitrag wird dir dabei helfen. ECS-Cluster Im ersten Schritt benötigen wir einen ECS-Cluster. ECS-Cluster von EC2-Instanzen und - Dienstleistungen. EC2-Instanzen sind unsere guten alten virtuellen Maschinen und stellen unsere verfügbaren Rechenressourcen dar. Die Arbeit, die Sie dem Cluster zuordnen, wird als 8220services8221 beschrieben. Das untenstehende Bild zeigt, dass unser InfoArchive-Cluster mit 3 Micro-Servern begonnen wurde (jeder von ihnen automatisch von ECS aus dem unter Amzn-ami VM-Bild initiiert): Innerhalb einer Minute laufen Ihre Cluster-Compute-Ressourcen und warten auf Sie, um ihnen etwas Arbeit zuzuordnen. Ignoriere die Speicherwerte im folgenden Screenshot 8211 Ich nahm den Screenshot mit 3 laufenden Tasks, die den Speicher bereits besetzen. InfoArchive ist ein klassisches dreistufiges Architekturprodukt: Native XML Datenbank xDB am Backend, InfoArchive Server als Middleware und InfoArchive Web UI. Zur Vorbereitung auf Skalierbarkeit Anforderungen unserer Bereitstellung gut laufen jede der Ebenen als dedizierte Container. Gut vorne jede der Stufen mit einem EC2 Lastausgleicher. Dieser Ansatz vereinfacht auch die Konfiguration der Containerinstanzen, da jede Containerinstanz nur mit dem zugrunde liegenden Load Balancer (mit bekanntem statischen HostnameIP) verbunden werden muss, anstatt sich mit den sich ständig ändernden IP-Adressen der Containerinstanzen zu verbinden. Auf einer sehr hohen Ebene kann die Architektur wie folgt dargestellt werden: EC2 Load Balancer sind schnell eingerichtet 8211 Meine Liste (siehe unten) enthält 4 Instanzen seit Ive auch eine dedizierte öffentliche Load Balancer für xDB Konnektivität konfiguriert. Mit diesem Schritt wurde der ECS-Cluster, seine Rechenressourcen und die Cluster-Load-Balancer vorbereitet. Let8217s setzen InfoArchiv jetzt auf den Cluster. Ich hatte das Vergnügen, mit Donna Fluss, Präsident von DMG Consulting, bei zahlreichen Gelegenheiten zu sprechen, und sie beendet oft ihre Sessions mit einer sehr überzeugenden Illustration ein Sitzungssaal mit einem leeren Platz. Sie fragt dann das Publikum, wie verdienst du deinen Platz am Tisch. Dann, mit der richtigen Menge an Poise und Festigkeit, fordert sie das Publikum auf, ihr Alltagsleben mit den Viertel-für-Quartals-Geschäftszielen ihrer Ausrichtung auszurichten Organisation. Es liegt an Ihnen, sie sagt, um die Bedeutung des Kontaktzentrums zu ermitteln, um dem Unternehmen dabei zu helfen, seine strategischen Ziele zu erreichen. In der gleichen Weise, ich sehe oft die normale Besetzung von Charakteren: CEO, CFO, CMO, COO, CIO, CTOinvolved in Strategie, aber schmerzlich nicht bewusst, die Rolle, die ihre Kontakt-Center spielt im Fahren Corporate Kundenerfahrung Ziele. Um Ihnen zu helfen, Kontakt-Center-Bewusstsein zu erreichen, startet OpenText WFO Software eine neue Videoserie mit Ihrer Reise im Auge. Unsere 2017 Video-Serie ist jetzt online und verfügt über eine große Auswahl an Industrie-Veteranen und Analysten. Wir fragten jeden Redner auf Fragen wie: Was definiert eine positive Kundenerfahrung mit Ihrem Unternehmen Wie richten Sie Ihr Kontaktcenter mit den obersten Prioritäten Ihrer Führungskraft aus Wie können Sie Ihre Ziele mit diesen anderen Geschäftseinheiten ausrichten und die Liste geht weiter Besuchen Sie die Video-Serie, wo Sie leicht von Frage zu Frage und von Lautsprecher zu Sprecher navigieren können, dann hören Sie Video-Kommentare von jedem Panelist. Wir ermutigen Sie, die Einsichten zu teilen. Jeder Videoclip ist sehr kurz, und wie sie in den kommenden Wochen veröffentlicht werden, können Sie ein bestimmtes Video mit Ihren Kollegen oder über Social Media teilen, indem Sie auf die Blue Share Box unter jedem Video klicken. Benutze den Hashtag CCTRImpact. Schließlich möchte ich meinen herzlichen Dank an Donna, Jason, Keith, Kate und Roger für ihre Zeit bitten, uns zu helfen, diese Serie zu dir zu bringen. Ihre individuelle Expertise ist in unserer Branche sehr geachtet, und wir alle hoffen, dass die Ratschläge, die sie in jedem Video angeboten haben, Ihnen helfen, näher an Ihren Platz am Tisch zu kommen. Wie schon Anfang Januar besuchen uns einige von uns an der SAP FKOM (Sales Kick Off) Veranstaltung in Barcelona, ​​Singapur oder Orlando. Das ist eine großartige Gelegenheit, sich mit SAP Sales Teams auseinanderzusetzen und Menschen zu unseren gemeinsamen Lösungen vorzustellen. Als wir dieses Jahr vorbereiteten und besuchten, definierten wir eine Reihe von Schlüsselstrategien für 2017 und darüber hinaus 8211 Reise nach S4HANA, Cloud und IoT. Reise nach S4HANA Auf einer kürzlich veröffentlichten britischen Konferenz war die Zahl der Kunden, die auf SAP migriert hatten, nur 5, dass es viele Kunden gibt, die ihre Migration auf S4HANA planen oder noch nicht starten. Die Lösungen, die wir anbieten, können die Migration beschleunigen und die Kosten der Migration reduzieren. Bei der Migration zu S4HANA-Organisationen sollten sich selbst fragen. Muss ich alle meine Inhalte aus all diesen Systemen verschieben und als Teil meiner Migration kann ich einige dieser Anwendungen ausschalten und Zeit sparen, die Antworten sind Nein und Ja. Mit unseren Lösungen kann ein Kunde alle Nicht-Live-Daten in einem vollständig kompatiblen Archiv speichern, bevor er nur die Live-Unternehmensdaten in die S4HANA Platform migriert. Dies spart Geld beim Kauf von S4HANA Appliances vorne. Und natürlich, da alle Inhalte, die archiviert werden, von den S4HANA-Anwendungen abgerufen werden können, können Kunden ihre Legacy-Anwendungen sicher abbauen, Geld sparen, Hardware-, Software - und Supportkosten senken und ihre CO2-Bilanz reduzieren und die Umwelt unterstützen. Schließlich können Kunden durch die Aufrechterhaltung einer effektiven Archivstrategie auch das Wachstum der S4HANA-Plattform kontrolliert und vorhersehbar halten. Die obige Grafik ist ein Hinweis auf die Einsparungen über 3 Jahre, die für eine durchschnittliche SAP-Implementierung erreicht werden können. Cloud Wir sind bestrebt, unsere Lösungen sowohl in der OpenText als auch in der SAP Hana Enterprise Cloud (HEC) sowie in der Zertifizierung für andere Clouds wie Azure anzubieten und die richtigen Cloud-Pricing-Strukturen und Quick-Start-Lösungen anzubieten. Unsere neueste Cloud-Version ist Extended ECM für SuccessFactors. Diese Lösung ermöglicht es SuccessFactors-Benutzern, die Mitarbeiter-Datei innerhalb der SuccessFactors-Benutzeroberfläche anzuzeigen, anstatt sie in zwei separaten Anwendungen zu haben oder in extremen Fällen in einer Papierdatei irgendwo archiviert zu werden. Wie bei dem oben angegebenen Beispiel können Zeit - und Kosteneinsparungen beeindruckend sein. Darüber hinaus unterstützt xECM Für SuccessFactors nicht nur die Anzeige der Mitarbeiterdatei, sondern unterstützt auch die automatische Generierung von Mitarbeiterbriefen (z. B. als Antwort auf Mitarbeiterabfragen, Leistungsüberprüfungen etc.) und automatisiert so den Prozess bei der Bereitstellung von personalisierten Briefen Papier und elektronisches Format. Andere OpenText für SAP-Lösungen werden in den kommenden Monaten zertifiziert und für die Cloud freigegeben, also schau nach weiteren Ankündigungen. IoT In der EcoSystem-Welt von OpenText und SAP gehört das IoT zu den am meisten diskutierten Themen. Es ist wahrscheinlich das größte Branchen-Buzz-Wort in den letzten 12 18 Monaten und konnte neue Geschäftsmodelle für fast jede Organisation ermöglichen. Mit über 5 Millionen Geräten, die jeden Tag registriert werden, steigt die Relevanz von 8216Things8217. Viele 8216Things8217 generieren strukturierte Daten, was bedeutet, dass eine massive Steigerung der strukturierten Datenspeicherung für SAP-Kunden erfolgt. Maschinelles Lernen und AI sind wichtige Themen im Umgang mit unstrukturierten Daten 8211 wie man interpretiert, entscheidet und auf die neuen Daten richtig reagiert. Aber was ist mit dem Inhalt, den ich vor kurzem eine großartige Whiteboard-Session gesehen habe, die ein komplettes datengesteuertes Szenario um den IoT-Kühlschrank verteilt, Fehler berichtet, die zu Reparaturzyklen, Lieferanteninteraktion, Abrechnung, Versand von Teilen und viel mehr Szenarien führen. Dies war ein großartiges Beispiel für den SAP Digital Core, aber an keiner Stelle wurde der Inhalt erwähnt, obwohl ein großer Teil des Prozesses oben automatisiert wurde, wird der Inhalt noch in Form von Mitarbeiterarbeit Bestellungen, Abrechnung, Fakturierung, Kundengarantie generiert Informationen, Garantien, Quittungen und Lieferantenrechnungen zum Beispiel. So, da die IoT und die damit verbundenen Themen weiterhin ausgeliefert werden und neue Anwendungsfälle erfunden werden, wird es auch immer mehr Content generiert und das muss von OpenText effektiv verwaltet werden. Wir werden in den kommenden Monaten in den SAP-Innovationsforen über EMEA teilnehmen und bin in 2 Wochen im Gartner Symposium in Dubai. Wenn Sie auch anwesend sind, fühlen Sie sich frei, um zu mir für einen Chat über das oben, oder irgendetwas im Zusammenhang mit OpenText und SAP zu erreichen. Das ist mein erstes Jubiläum bei OpenText und was für ein Jahr war es. Ive reiste die Welt und traf einige erstaunliche Leute, die einige tolle Dinge machten. Besondere Erwähnung muss auf die Weltmeisterschaft 2016, OpenTexts Flaggschiff-Event und die IDC Manufacturing Summit in Lissabon, wo wir diskutiert die Rolle der digitalen Transformation in der Branche zu gehen. Aber lass uns über das Internet der Dinge reden (IoT). Ich schrieb ein Blog im Frühjahr 2016 voraussagen, dass es das Jahr sein würde, dass IoT Mainstream in der Fertigung ging und ich dachte, es könnte gut sein, anders als so viele andere Analystenvorhersagen zurück zu gehen und einen Blick auf, wie genau ich war ein Jahr zurück, Mein Argument war, dass IoT begann den Umzug von der Theorie zu üben. Organisationen bauten IoT-Ökosysteme, die die Art und Weise, wie sie operierten, grundlegend verändern würden. Mein besonderes Interesse ist das Industrial Internet of Things oder Industry 4.0, das es den Herstellern ermöglicht, intelligenter zu arbeiten und geschäftliche Ziele zu erreichen, wie zum Beispiel: Mehr noch weniger durch die Erhöhung der Nutzung von intelligenten Daten zur Leistungsfähigkeit der Unternehmenseffekte Eröffnen Sie neue Marktchancen, die zuvor waren Unzugänglich, bevor die störende Technologie verfügbar war, wachsen ihr Geschäft durch die Erhöhung des Wertes ihres Produkts durch volle Lebensunterstützung durch die Verbesserung von Produkten mit zusätzlichen Lebensdauerdiensten Erhöhung der Qualität des Produkts durch Echtzeit und virtuelle Überwachung und prädiktive Wartung und damit die Kundenbindung für das Leben zu halten. Blick auf die jüngsten Forschungen und meine Vorhersagen sehen ziemlich gut aus. Laut McKinsey könnten die wirtschaftlichen Auswirkungen von IoT-Anwendungen bis zu 11 Billionen bis 2025 auf bis zu 3,7 Billionen davon liegen, was in der Fabrikumgebung geschieht. Bis 2019, sagt IDC, 75 der Herstellung Wertschöpfungsketten werden eine operative Modell-Transformation unterziehen, mit digital verbundenen Prozessesthat Verbesserung der Reaktionsfähigkeit und Produktivität um 15. Eindrucksvoller hat Tata Consulting festgestellt, dass Hersteller mit IoT-Lösungen im Jahr 2014 sah einen durchschnittlichen 28,5 Umsatzsteigerung Zwischen 2013 und 2014. In der Tat hat OpenTexts eigenen 2017 Forschung gezeigt, dass 38 der europäischen Hersteller befragten bereits IoT-Lösungen mit einer weiteren 48 Planung in den nächsten zwölf Monaten umgesetzt haben. Achten Sie auf mehr in diesem künftigen Blog. Eine Firma, die ich als ein gutes Beispiel dafür hervorhebt, wie IoT schon anfängt, alles zu ändern, war Tesla. Ich hatte das Glück, die Tesla S auf ihre Einführung in das Vereinigte Königreich zu testen und die Motoren - und Kundenerfahrung war wie kein anderer. Es zeigte Funktionalität und Fähigkeit, die echte Unterscheidungsmerkmale für die Industrie sind. Fügen Sie hinzu, dass eine sehr einzigartige gehen auf den Markt, Service und Besitz Modell dieses Auto ist ein Automobil-Spiel-Wechsler in so viele Möglichkeiten. Jetzt sagt Tesla es8217s ziemlich nah an ein fahrerloses Auto, das von New York nach Los Angeles ohne irgendeine menschliche Intervention reisen kann. Dies ist ein unglaubliches Beispiel dafür, wie schnell die Dinge in so kurzer Zeit vorangekommen sind und nur eine von vielen. Wir sind jetzt auf der Bühne, wo es leicht ist, auf Fabriken zu verweisen, die sich bereits vom traditionellen, zentralisierten Produktionsprozess zu einem integrierten, hoch automatisierten Netz von Geräten und Maschinen bewegen. Die Unternehmen beginnen bereits, flexible Produktionsprozesse zu schaffen, um von der Massenproduktion zu einzelnen Läufen zu gelangen, die kostengünstig und rechtzeitig zu einzigartigen Kundenanforderungen erreicht werden können. Also, wir haben einen guten Start gemacht, aber ich bin nicht sicher, dass wir IoT Mainstream gerade noch anrufen können. Wie das Weltwirtschaftsforum ausführt, gibt es noch einige wichtige Herausforderungen: Wie man die Interoperabilität von Systemen sicherstellt Wie man eine Echtzeitkontrolle und Vorhersagbarkeit sicherstellt, wenn Tausende von Geräten gleichzeitig kommunizieren Wie kann man Disruptoren verhindern oder Konkurrenten, die Kontrolle über hochvernetzte Produktionssysteme Wie man den Nutzen oder die Rendite der Investition in IoT-Technologien ermittelt, ist das genau meine Gedanken. Sie können hier ein Webinar sehen, das ich in Partnerschaft mit dem Herstellermagazin in Großbritannien hielt. Damals habe ich darauf hingewiesen, dass Organisationen ihre Daten besser kontrollieren mussten. Durch das Hinzufügen der Technologie, die diese Daten sammelt und über ein Enterprise Information Management (EIM) System wie OpenText kanalisiert, wurden sie mit Informationen von Informationen versehen, auf denen viel intelligentere und schnellere Geschäftsentscheidungen basieren. Zu dieser ID fügen Sie die Notwendigkeit für eine leistungsstarke und einfach zu bedienende Analytik-Engine, die sowohl prädiktive und operative Einblick in die riesigen Mengen an Daten in jedem IoT Ökosystem erstellt liefern können. Die Platzierung von IoT im Herzen der Geschäftsstrategie ist auch wichtig und Unternehmen, die dies getan haben, beginnen, die Belohnungen zu ernten. Einer meiner ersten Engagements, als ich im vergangenen Jahr zu OpenText kam, war, die erste IoTTechExpo Konferenz in London zu besuchen. Patrick Bass, Vorstandsvorsitzender von ThyssenKrupp NA, zeigte eine hervorragende Präsentation, wie erfolgreiche Transformationsprojekte Teil Ihrer Geschäftsstrategie sein müssen. Ein Jahr später sprach Andreas Schirenbeck, Vorstandsvorsitzender von ThyssenKrupp Elevators darüber, wie IoT ihre Branche verwandelt. Ich komme bald wieder in einem anderen Blog. Also, ich gehe gern für die Hälfte halb Die Tendenz zur IoT-Implementierung kommt in Sprüngen und Grenzen, aber während Organisationen auf den Aufbau der Interoperabilität von Netzwerken und Geräten konzentrieren, müssen sie auch sicherstellen, dass sie eine Plattform haben, um sicherzustellen, dass sie mazimieren Der Wert in ihren Daten und Informationen. Und wenn du mir gerne einen glücklichen Jubiläum wünschst, kannst du mir einen Tweet schicken. Etwas sehr bedeutsames passiert Ende 2015. Es ist leise passiert und ich vermute, dass viele Leute es nicht einmal bemerkt haben. Zum ersten Mal gab es mehr mobile-basierte Transaktionen als aus traditionellen Ziegel - und Mörtelzweigen. Der Kipppunkt war vergangen Noch wichtiger war, dass es die Kunden und nicht Finanzdienstleistungsunternehmen waren, die sich entschieden haben, wann es passiert ist. Also, wenn Ihre Kunden wählen, wie und wann mit Ihnen zu engagieren, müssen Sie in der Lage sein, bieten Dienstleistungen in jedem Stadium der digitalen Kundenreise. Der gleiche Trend zur neuen Channel-Adaption beginnt mit Mobile und Online-Banking zu spielen. Im Jahr 2015 wuchs die Anzahl der mobilen Transaktionen im Retail Banking um 54 im Vergleich zu nur 2 für Online. Waren noch nicht bei der Parität, waren aber nicht weit weg. Atom Bank ist ein hervorragendes Beispiel dafür, wie es sich bei den mobilen Finanzdienstleistungen umsehen kann. Der Erfolg des neuen Branch-basierten Modells der Metro Bank im Vereinigten Königreich zeigt jedoch etwas, das ganz offensichtlich sein sollte: Die Kunden wollen die Dienste so weit verbrauchen, wie sie ihnen am besten passt. Finanzdienstleistungsorganisationen, ob Banken, Versicherungsunternehmen oder Investmenthäuser sich dieser Tatsache bewusst sein müssen. Dieser Gedanke fiel mir ein, als ich einen letzten Bericht mit dem Titel Die Entwicklung der Finanzdienstleistungen las. Es sieht vor allem auf die Wirkung, die Digital Transformation hat auf, was es nennt 8220traditional, Herausforderer oder disruptor8221 Financial Services Unternehmen. Es spricht viel über Kundenerfahrung, aber am Ende konzentriert es sich eigentlich auf die Kommunikationskanäle. Aber Kunden kümmern sich nicht wirklich um Kanal, das ist einfach ein Mittel zu einem Ende sie kümmern sich um Einfachheit, Transparenz, Fairness und Sicherheit. Und sie erwarten, dass von ihrem Anbieter, bevor sie sogar etwas bis zu dem Tag, den sie verlassen und darüber hinaus gekauft haben. Financial Services Unternehmen haben hart gearbeitet, um eine einzige Ansicht des Kunden mit unterschiedlichem Erfolg zu schaffen, jetzt müssen sie eine einzige Ansicht der digitalen Kundenreise schaffen. Hier sind meine 4 Top-Tipps zum Aufbau einer exzellenten Kundenerfahrung: Die Welten sind digital geworden. Es hat einfach vergessen, einige wichtige Leute zu erzählen Es gibt keinen Zweifel daran, dass mobile Banken und Versicherungs-Apps ändern die Art und Weise, dass viele Menschen konsumieren Finanzprodukte. Und das Smartphone ist der feste Favorit der Millennial. Aber Forbes hat auf ein kleines Paradoxon hingewiesen. Obwohl 80 von Einzelkunden-Transaktionen durch Self-Service-Anwendungen waren, hatten mehr als die Hälfte der US-Bankkunden ihre Niederlassung in den letzten sechs Monaten besucht. Unglaublich, viele Leute bevorzugen noch ihre Aussagen ausgedruckt und zu ihnen geschickt. So omni-Kanal ist nicht immer ein Prozess der Kanal-Migration und Digital Transformation ist nicht immer über das Ersetzen von Papierdokumenten mit elektronischen Äquivalenten. Für die meisten Finanzdienstleistungsunternehmen ist die Voraussetzung für eine flexible und agile Infrastruktur, die eine Kombination von Kanälen ermöglicht, von denen Kunden auswählen können. Es erfordert ein Mittel zur Verwaltung von Inhalten, so dass das digitale Datenmanagement mit dem traditionellen Dokumenten - und Datensatzmanagement kombiniert wird. Auf diese Weise können Firmen die Erfahrung erwarten, die die Kunden erwarten. Einfach, sicher und zufriedenstellend. Die drei Ss für Finanzdienstleistungserfolg Es ist immer verlockend zu denken, dass wir immer überraschen oder überlegen Erwartungen aber Kunden scheinen, etwas viel mehr geerdet zu wollen. Innerhalb von Finanzdienstleistungen wollen sie Produkte, die einfach und fair sind (keine versteckten Gebühren oder unnötigen Jargon). Immer mehr, Kunden wollen einfach nur mit ihrer Erfahrung zufrieden sein, die definiert werden kann, wie Sie tun, was Sie sagen, youre gehen zu tun und das ist auch der beste Weg, um Treue zu bauen. Das ist natürlich leichter gesagt als getan. Ich denke, dass eine Enterprise Information Management (EIM) - Plattform, um alle Kundendaten zu sammeln und zu koordinieren und jedem, einschließlich deinem Kunden, selbst Zugang zu den richtigen Informationen zu geben, wann immer sie es brauchen. Personalisierung ist am stärksten, wenn sie sich über das Marketing hinaus bewegt. Digitales Marketing hat einen großen Einfluss auf die Finanzdienstleistungen gehabt. Organisationen haben begonnen, den Wert der Daten zu maximieren, die sie haben. Es erlaubt ihnen, besser zu verstehen und mit Kunden zu verbinden. In der Lage zu personalisieren und zu schaffen Marketing um ihre Lebensereignisse führt zu viel mehr gezielte und erfolgreiche Kampagnen. But, heres an interesting thing: customers are happy to give you permission to use their data for personalized marketing purposes although most dont really want to. They do, however, actively want you to personalize their purchase and support experiences. This is something that requires a fresh approach to how Financial Services look at Big Data. There needs to be a move towards real-time data analytics without which one industry expert said: 8220data warehouses become white elephants that serve a very specific purpose8220. Its not the Channel. Its the consistency thats important Heres a popular myth: People hate contact centers. No, they dont. What they hate is the poor experience that pretty much everyone has had when dealing with a contact center. If your experiences had been nothing but great then I bet youd love contact centers. So if you can provide an excellent customer experience and ensure that its consistently great regardless on which channel your customer uses then the idea of the traditional customer service scenario Press 1 to descend into a deeper layer of hell can be consigned to history. Customer Communications Management provides a solid foundation for delivering consistent, targeted and personalized communication whichever channel or channels your customer prefers. Gartner has suggested that 89 of companies will compete mainly on the quality of the customer experience they provide. Theres no doubt that digital is transforming the business processes of Financial Service firms and how they engage with their customers. But successful companies will be the ones that understand that excellent experience is based around customer preference. Youre going to need to know what customers want as they move along their buying journey. Additionally you must deliver the personalized experience that appeals to each of your individual customers not just the ones that like exciting new technologies The EUs General Data Protection Regulation (GDPR) is definitely a game changer but perhaps not in the way you think. A great deal has already been written about the stringent obligations and hefty fines it places on organizations managing the personal data of EU citizens. Much less has been made of its other stated aim: To facilitate the exchange of information for businesses that operate in the EU. But the GDPR is not limited to only EU companies, so how best to capture the opportunity within GDPR implementation An opportunity Really. Its easy to focus on the amount of change 8211 at an organizational, technical and process level 8211 that every company will need to undertake to get ready for the May 2018 deadline. But, that is to overlook the bigger picture. GDPR is explicitly designed to harmonize data security and privacy laws across Europe. This is, by far, the most far-reaching legislation of its type ever attempted. It represents a single data protection approach for 28 trading countries and, indeed, beyond. As all companies that hold personal data on EU citizens must comply and lets face it, today thats pretty much everyone 8211 the success of GDPR is very likely to make it a global standard by default. To date, organizations have not addressed their data protection and privacy risks in a consistent way. GDPR now makes this essential. The opportunity arises when you see this as more than simply a compliance issue. As PA Consulting suggests, companies can take a more business - and customer-centric approach that will allow them to explore how they can manage personal data to help make more informed decisions and create a better experience for their customers. Understanding GDPR There are really two core elements to the obligations of B2B companies under the GDPR. The first is to store and manage personal data in a way that its always quickly accessible for the data subject and is removable if required. For B2B organizations, you must remember that, for the GDPR, personal data means data about individuals, including your customers, suppliers and service providers. It also covers how and why you exchange personal data within your supply chain or trading partner network. Secondly, personal data must be defended and secure at all times in transit or while at rest. The International Association of Privacy Professionals recommends some of the security actions to undertake include: The pseudonymization and encryption of personal data The ability to ensure the on-going confidentiality, integrity, availability and resilience of processing systems and services The ability to restore the availability and access to personal data in a timely manner in the event of a physical or technical incident A process for regularly testing, assessing and evaluating the effectiveness of technical and organizational measures for ensuring the security of the processing A focus on technical infrastructure Its clear that the correct technical infrastructure has a key role to play when implementing the GDPR. Organizations will really struggle if they continue to hold silos of information. Instead, they must have a clear end-to-end view of all the personal data they hold. This is both structured and unstructured data everything from emails and social media behaviors to contracts or service documentation. This does require a significant change in thinking. Organizations will need to introduce Privacy-by-Design and Data Protection-by-Design as core foundations of their infrastructure. These strategies have been at the heart of solution development at OpenText for years. The OpenText Business Network portfolio of solutions including OpenText Trading Grid Messaging Service, OpenText Active Applications, OpenText Managed Services, and OpenText Fax Solutions include the highest security standards, encryption and best practices. These solutions enable the processing and exchange of information with comprehensive encryption to mitigate risks associated with the processing of sensitive data. Rigorously auditing, testing and enforcing compliance with security regulations such as the GDPR across extended and sophisticated supply chains is a fundamental part of OpenText operations. For example, the OpenText Cloud Fax network is an environment made up of connectivity protocols that keep customers aligned with the most pertinent regulatory and compliance mandates. With options including secure web connections via TLS and HTTPS or VPN connections, organizations remain securely connected to the OpenText Cloud and privacy is maintained. With encryption at rest and in transit, content is securely protected where it rests or on the move. Keep calm. Carry on. The good news is that GDPR is not meant to cripple you as a business quite the opposite. But, it does demand a much more proactive and consistent approach to data protection. For B2B organizations, that really doesnt have to be a threat. Almost every organization has Digital Transformation at the heart of its business strategy. Almost every organization is looking for ways to optimize the value of the data it holds. In this context, GDPR can be seen as a legal framework to make this happen. Now, theres an opportunity Register today for OpenText and Digital Clarity Group GDPR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11:00 AM EST. Were still over a year away from General Data Protection Regulation8217s (GDPR) go live date, but the sense of dread at recent conferences is tangible. And understandably so: The GDPR imposes sweeping requirements on organizations to understand and protect the personal data they process and use. While records management and infosec have so far dominated the GDPR discussion, your lawyers and compliance teams are also gearing up with discovery analytics, including machine learning, to help them manage GDPR risk. The New Cost of Personal Data The GDPR introduces a slew of IG regulations that attach to Personally Identifiable Information (PII), which is defined as any information relating to an individual. If that sounds broad, its because it is. Your name, your pictures, your email, your IP addressreally anything that could be used to identify you is included. The GDPR creates personal rights in this data, like the right to be forgotten, the right to audit your data, the right to correct it, or transfer it. It also includes enhanced data breach notification and response obligations. Basically, if your organization touches consumer data in some fashion youre likely covered by the GDPR. And if your organizations products or services regularly involve personal data, security takes on even more prominence. Failure to comply with the GDPR could incur fines of up to 20 million Euro or an enormous 4 of global turnover. The dramatic penalties have spurred organizations to conduct Privacy Impact Assessments (PIA) and proactively audit their own data to measure risk amp exposure. Understanding how and where you handle personal data is the first challenge, and a significant one since PII can be embedded in nearly all your business documents and some are more important than others. Finding a Needle in a Stack of Needles If a basic component of GDPR is understanding your data, then naturally you need tools to search, identify, categorize, and flag documents. Traditional search methods of manually reviewing contracts one by one for language about PII treatment, processing, or warehousing is unreliable and inefficient. During a breach response or a PII-assessment, triage is key you need to rapidly identify the most sensitive documents and tag them for special handling (more on that later). To do so, you need discovery analytics and machine learning. Pattern identification is a crucial technology to rapidly identify simple documents containing standardized PII like credit cards, licenses, medical records, and more. But this technology on its own wont identify all the documents necessary for a PIA because not all PII is pattern-based and is often highly contextual. Thats where concept analysis, an unsupervised machine learning algorithm, comes in. This technology analyzes the co-occurrence of words and clusters them together according to contextual themeseven if they lack specific keywordsand without any human feedback. These tools can, with astounding accuracy, distinguish between different contexts that influence how we interpret words. For instance, if the word private appears in a number of documents related to military ranks the engine could group those documents aside from ones that feature the word private in relation to personal data. These automated tools can get you started on a privacy evaluation, but the ultimate analysis is too nuanced to rely exclusively on machine categorization. Human review is an indispensable element, so having document review workflows and administration tools is necessary. This means the ability to batch out documents in related groups to keep legal reviewers engaged with relevant content. And with a continuous machine learning algorithm running in the background, each decision that our legal team makes while eyeballing documents will train a recommendation engine. This algorithm can then evaluate the remaining documents and predict which ones are likely to contain sensitive data (much more on that interesting topic here). In this way, you can start with a known dataset (like your vendor contracts database) and then leverage analytics to identify unknown, risk-prone documents. As you review more documents and find more PII-laden content, the algorithm is constantly learning in the background. It conducts broad sweeps of your remaining data to prioritize batches of content that are likely to contain PII. Whats more, these algorithms can run on an issue-specific basisa crucial ability since the GDPR distinguishes between personal data and sensitive personal data. Knowing is Half the Battle The broader impact of GDPR will shake out over years, its still unclear how individuals will exercise their rights or how DPAs will enforce the rules. But organizations can take steps today towards understanding their risk exposure and doing what they can to mitigate potential consequences. OpenText Discovery combines tools like machine learning, pattern identification, and entity extraction with data visualizations, keywords, and metadata filters to help legal and compliance teams identify any PII-carrying data. All of this is guided by a document review workflow that has been honed over years of litigation projects and layered security. Register today for OpenText and Digital Clarity Group GDPR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11:00 AM EST. In this post we welcome guest blogger Maureen Fleming, Vice President at IDC and lead analyst of IDCs IoT analytics and information management practice, and IDCs research covering process automation, API management and continuous analytics. The use of low code application platforms to build and deploy custom applications is one of the fastest-growing large technology markets. In fact, spending on low code is so fast that, by 2018, we expect enterprises to spend more on low code platforms than they spend for traditional application platforms running developer-written custom code. This is true whether enterprises are running custom applications in their datacenters or on a public cloud. The goal of low code platforms is to speed up development and minimize re-work by making it easy for business teams to work with developers to design and build applications. For smaller, tactical applications, developers may not be involved at all. Low code development evolved from either workflow-oriented tools or from data-centric offerings. Teams had to choose which approach made the most sense for their application. As customers began demanding more capabilities to support a broader and more flexible spectrum of applications, some vendors began to offer both workflow and information-centric capabilities within the same platform. They saw value in not forcing the customer to choose, and also saw value in greater flexibility by separating information-based functionality from workflow. Low Codes Shift to Information-Centric Design Products embracing information-centric design shift teams from building automation by linking functionality to specific nodes of a workflow to using the information structure as the driver of automation and the basis for functionality development. The foundation of this structure are data entities, which abstract data into subjects and their properties. These properties are then used in the development of rules, in interaction and UI design, forms, in navigation or as parameters that can determine which workflow is called or the flow of a process or the page flow of an application. By contrast, classic workflow automation uses business objects as a building block. Similar to data entities, forms are created from the business object properties and rules can use the same properties. Unlike data entities, the properties of business objects are always associated with the workflow. Information-centric design does not require associated workflow, and in fact, workflow becomes a subordinate function to the information structure. As a result of the shift to information-centric design, there has been a significant expansion in the capabilities and use of low code development with corresponding improvements in ease of use for non-developers. Today, the same platform can automate a process and provide case management as well as deploy browser and mobile apps disassociated from any type of automated workflow. The use of workflow automation tools continues to be important, and with the shift to cloud architecture and the use of APIs, there are ways to access workflow as needed either broadly or discretely in support of a specific purpose. In fact, workflow has become more important in our increasingly distributed way of doing business. But for organizations investing in low code to help forge autonomy for business teams requiring automation or to use a platform to build strategic applications, identifying software that is centered around information design while also supporting workflow provides an optimal choice for use across a broad spectrum of automation use cases. More About Maureen Fleming With more than 20 years of industry and analyst experience Maureen Fleming is Program Vice President for IDC8217s Business Process Management and Middleware research area. In this role, Ms. Fleming examines the products and processes used for building, integrating, and deploying applications within an extended enterprise system. Sales orders, the documents with the odor of company success attached to them Physical (or electronic) proof that your company sells products that your customers like. Proof that you make money and create and retain jobs. So what could there be that is not to like about sales orders Well, the question here is: Are your sales orders solely creating value and financial success for your company Or are they also costing you money Are they slowing down your business Maybe even creating conflicts with your customers Fully digital sales order process why In a digital world, you should consider automating your sales order entry process from beginning to end. The digital sales order process should start the minute a sales order enters your company, from document to digital. This should be independent from your input channel 8211 whether your sales orders reach you via EDI, email, fax or paper document, make sure to digitize your sales orders when they first touch your company. Many of our customers have EDI in place for 60 80 of their sales orders. However, the remaining 20-40 slows down their business, preventing them from having full insight and transparency of the status of ALL sales orders. The impact When our customers started to capture the data also from PDFs, emails and paper documents, they realized how valuable a fully automated a digital process is. With their model from document to digital they turned the sales order process into a fast, customer-friendly and fully transparent process. They now have full insight into the status of any sales order. If a customer has a request referring to a sales order, they can answer it within seconds, independent from its input channel or process status. Reporting and transparency have exponentially improved. Management is now able to track the performance of the sales order process across countries, from month to month or year over year. Now, even the performance tracking task is a simple activity, too. It is fast and it is accurate. Not only for the electronic input channel, but for all sales orders. The information extracted is also proof that with the new integrated sales order automation, customers have been able to cut sales order cycle time in half by also automating the remaining 20-40 of sales orders. Customer relationships have also improved because disputes over orders and invoices or wrong deliveries have reached an all-time low. The analysis of sales orders allows making purchasing recommendations to customers from evaluating other customer orders 8211 those who regularly order specific products in combination with other products. These cross-sell opportunities are well-received by customers as they create value and often help to meet their core business needs. Have you identified a need to further digitize your sales order entry process Take a look at how OpenText Business Center for SAP Solutions helps to improve the sales order process and much more. The pace of technological change today is being called the fourth industrial revolution. New solutions powered by artificial intelligence (AI), robotics, and machine learning are enabling machines to handle processes that once required human decision-making. Just as mechanical muscle lowered the demand for physical labor in the first industrial revolution, today cutting-edge technology is reducing the demand for human intervention. The migration of tasks from humans to software and machines has been evident for quite some time. From ATMs to automated check-in at airports, technology has been performing relatively simple and repetitive tasks. Today, this transformation allows much more complex and nuanced tasks to move from human speed to machine speed, across industries that have remained largely untouched by machine intervention. Most recently, AI and cognitive systems have found a place in legal discovery, insurance applications, underwriting and claims processing, and the delivery of financial investment advice. In healthcare, telemedicine allows diagnosis and monitoring without the need to physically see a clinician, and a surgeon can operate from another hospital or countryjust more examples of where jobs long understood as human are being displaced by technology. The automation option New opportunities for automation will continue to appear, as mechanization, automation, AI, and robotics replace human workers. But its not all doom and gloom. As traditional roles are replaced, new jobs will be created in the transitionjobs that require creativity, innovation, and strategic thought. As we do away with mundane work, the time gained through automation can be used to innovate, germinate ideas, and conceive new processes fueled by the kind of thinking that only happens when our minds have time to wander. The beginning of a sweeping societal change The World Economic Forum, economists, analysts, and labor organizations have predicted a wave of job losses due to the surge in AI, robotics, and other technologies. We could see a net loss of 7.1 million jobs over the next five years in the 15 leading countries that make up approximately 65 percent of the worlds total workforce. But two million of the jobs will be offset by the creation of new positions that will support and foster the new wave of innovation, beyond what we see as credible or possible today. But as some roles are automated, others will come online for instance, individuals who can build, develop and make sense of these sweeping changes. Developers, programmers, scientists, and technologists willmore than everbe required to drive forward the accelerating pace of change. There will also be a greater need for economists, lawyers, and policy makers who can interpret how governance, intellectual property, and society at large will have to adapt. While algorithms may automate decision-making, it wont be easy to replace leaders who can navigate this new fast-paced, intense change. At the end of the day, you may wonder if a machine could do your job. And the answer is that it could probably do some of it. And thats okay, because automation will free us up to do more of the thinking required to come up with whats next, perhaps with the help of a new robot friend or two. In this blog we welcome guest blogger Fredrik Hrn who will be speaking at the Innovation Tour Stockholm in March. Fredrik is an author and keynote speaker on business creativity, change and global business. In our business lives, were used to regularly upgrading our IT systems. But when was the last time you upgraded your mindset Im guessing your answer is rarely or never. Youre not alone. I spend a lot of time travelling the world delivering keynotes to all sorts of different audiences, and our mindset as well as our language 8211 is holding most of us back. Weve grown accustomed to new, disruptive technology, creating new markets and giving us new services and options in ways weve never considered or imagined. And that disruption has happened because someone chose to look at a solution or outcome differently. They changed their mindset. Im not suggesting we all need to become serial entrepreneurs, but our static, fixed mindset and the language we use to refer to the world around us is limiting our potential with new technology and tools. Take the internet for example. Years ago, everyone referred to web pages because thats how we thought of its structure. (Remember WAP). Today, we just see it as content, which the likes of Netflix, and a host of other companies are monetizing. Likewise, the rise and fall of early mobile phone companies had as much to do with their mindset as it did with their market share. Eriksson and Nokia looked at the mobile phone and thought, how much computing power can we put in a phone It was the wrong question. Apple said, how much of a phone can we put into a mini computer. The same thing is going on today. Drones would never have gained traction so rapidly if we had referred to them as micro helicopters because that kind of language and vocabulary automatically limits the way we think of their potential. By calling them drones (with no pre-existing frame of reference), we havent put them into a pigeon-hole. My point in telling you this is to make you aware that youre doing it. Just having simple awareness of the way we are thinking, the language we are using and the frame of reference we are imposing, can change things. It can help us look at the problems and desired outcomes around us with fresh eyes. Theres so much more Id like to tell you that I cant cover in a single blog, but it is something Ill be covering in greater depth at the upcoming OpenText Innovation Tour in Stockholm on 29 March. If youre interested in learning how to take the blinders off and apply new ways of thinking to your own work and personal life, Id love to see you there. You can register here. Fredrik Hrn has delivered more than 2,000 presentations in over 60 countries on six continents. He was voted Speaker of The Year in Sweden and selected as one of the 8220Swedens Top Ten Best Speakers Ever. Fredrik is a Certified Speaking Professional (one of 700 globally) as well as GSP Global (one of only 30 globally). He is the author of nine books, including The Idea Book, which was included in 8220The 100 Best Business Books of All Time8221. His latest book, 8220One World. One Company discusses what it means to be a truly global organisation. The research and analysis firm Ovum has released a report naming two OpenText products as leaders in web experience management also commonly known as web content management (WCM). The Ovum Decision Matrix: Selecting a Web Experience Management Solution, 2016-17 report cited OpenText TeamSite and OpenText Web Experience Management as market leaders because of their strengths in technology and execution. Here are strengths Ovum attributed to OpenText WCM solutions: Top-rated for maturity Strong roadmaps and long-term strategy Ease of use and interoperability Large portfolio of capabilities Ovum considers web experience management as a key element of digital transformation for todays enterprise organizations, and we at OpenText fully agree. Organizations need to attract, engage, and hold the attention of their customers through round-the-clock, connected digital experiences. While web experience management or WCM initially focused on websites, it now encompasses so much more: WCM, digital asset management (DAM), web analytics, social, mobile experiences, etc. Sophisticated enterprise solutions cover the entire customer journey, and connect with other key platforms for marketing automation, e-commerce, and customer relationship management. Market leaders not only score high in key capabilities but are also widely accepted as best-of-breed. Read more details in the report and take a look at OpenText WCM offerings. Have you looked at the desktop of the average customer service employee lately Even with unified communications and the consolidation of systems such as CRM and ERP, most desktops look more like a NASA command center than a helpful application to deliver a great customer experience. I have good newsand bad news. Lets start with the bad news your IT department has a long uphill journey to merge systems, unify the tools in use and reduce the chaos of customer data. The good news is that there are ways to provide agent guidance and overcome desktop application challenges that dont include a forklift upgrade to a single desktop application. But dont look for an easy trail to follow with the typical solutions on the market. Tools for guidance and automation are quite common from vendors the likes of OpenSpan (now Pega) and Cicero, but we find that todays contact centers struggle to prioritize these efforts for several valid reasons 8212 deployment and product complexity. In fact, in the report, These Overlooked Assistance Tools for Your Customer Service Agents Can Boost Productivity, Brian Manusama and Jim Davies of Gartner evaluated the complexity, deployment, vendor and ROI level for such tools. Heres is one of the tables in the report: Table 2. Technology Category Overview In laymans terms, I believe these tools are hard to configure, hard to use and hard to deploy. But why First, most of these tools are designed to be professional-service-revenue-generators and not happy-customers-that-use-it-generators. Second, your IT department doesnt want to deal with yet ANOTHER thing on the desktop to configure or install. This is exactly why the OpenText Qfiniti team has made Qfiniti Optimize, our agent desktop automation and analytics solution, native to the OpenText Qfiniti platform. If you8217re using another call recording and quality management solution, then let us show you our integrated WFO suite. If youre already using Qfiniti today, then most likely you have everything you need to push guidance and automation previously installed and ready to test. To show you exactly what this means, were inviting you to see how easy it really is. We call it the Qfiniti Optimize One-Step. One Step. Give us one broken application workflow and let us show you how to message, guide, automate and monitor the agents to better AHT, compliance and accuracy. One Team. Give us one team of agents and let us enable Qfiniti Optimize in a manner of minutes, to try the 8220One Process8221 steps to improve their efficiency. One Month. Allow that team to use the automation and guidance during a one month trial. Nothing to install, configured by you, and monitored by us. We think that youll like what you see, and the agents in your 8220One Team8221 beta group will like it too. Ive thrown dozens of pizza parties in my time for call center agents, but perhaps your beta team will throw you and IT a pizza party for a change. ApplicationXtender is now part of OpenText. Like you, weve always known that ApplicationXtender was a jewel within the Dell EMC Enterprise Content Division, but now that were part of OpenText, its great hearing this validation from our new colleagues as well. If youd like to know more about the ECD integration, we recommend you read Stephen Ludlows recent blog which will also point you to the recording of an interesting AIIM webinar. OpenText invests in products and technologies that have the opportunity to address new markets and opportunities. ApplicationXtender fits into this category, offering a quick-to-implement and easy-to-use solution for companies and departments that dont have the budget or IT support for a full-scale ECM implementation. As early proof of this commitment, we just launched the first service pack for ApplicationXtender 8.1: Certification Security for Microsoft Windows Server 2016, SQL Server 2016, and Microsoft Office 2016 Image Capture Supportability update and PDF rendering performance enhancements Microsoft Office Integration Supportability update Cumulative Patches If you are new to ApplicationXtender or havent moved to ApplicationXtender 8.x yet, you may want to know that ApplicationXtender is a scalable, cost-efficient document management solution, optimized for line-of-business content. With ApplicationXtender 8, weve started our mobile and cloud-first journey, with a long list of enhancements over previous versions. Take a look: Mobile-enabled, with an intuitive user interface, no plugins required Cloud-ready, for public, private or hybrid cloud deployment Easy to learn Users can stay in their familiar business applications. They can easily view content without invoking the application that created them Rapid to deploy, requiring minimal IT involvement Based on open standards such as RESTful Services and HTML5 Available in English, German, Simplified Chinese, Brazilian Portuguese, Spanish, French, Italian Were excited not only about this release of ApplicationXtender, but its future as well Learn more about ApplicationXtender here. Existing customers current on maintenance can access the latest release of the software by visiting the Dell EMC Support site. Many companies today are beginning to embrace the fourth industrial revolution where hyper connected production and supply chain environments will transform companies into digital businesses. These latest disruptive technologies can be broadly split into three categories. Firstly, new networks such as 5G mobile networks, Internet of Things related platforms, and other cloud-based network infrastructures. Secondly, new types of devices being connected to these networks, namely 3D printers, advanced robotics, drones and, of course, Internet of Things devices. Thirdly, new types of information coming off of these connected devices, data which can be archived and analyzed to obtain deeper insights into what is happening across an end to end supply chain. To understand how new digital transformation initiatives could affect supply chain operations, OpenText recently commissioned the analyst firm IDC to conduct a survey in this area. We had a great response to the survey with cross industry and cross region insights which I will be sharing via several blogs over the next few months. I am only going to share one key statistic from the new study here, and that is from the 250 companies surveyed, 56 said they had already appointed a Chief Digital Officer. We asked IDC to test a specific hypothesis to see whether new digital technologies would lead to new supply chain transformation initiatives. If true, then it presents an opportunity for companies to consider outsourcing their B2B integration requirements while they focus on deploying their new digital projects. As part of the survey, we obtained the latest adoption patterns on new digital technologies, such as drones, IoT and wearable devices and we will share these and other findings from this interesting study over the coming months. There are five disruptive technologies that are gaining more coverage in the industrial media than others at the moment, drone-based technologies, 3D printers, wearable devices, advanced robotics and the Internet of Things. Our new IDC study looked at adoption rates for these technologies and many more technologies such as machine learning, especially in relation to supply chain operations. Why are these five technologies getting more coverage than other disruptive technologies Well firstly all of the aforementioned technologies are being targeted at both the consumer and enterprise space, so for example you can purchase a 3D printer or robotic hoover for the home, and similar technologies are starting to be introduced to the enterprise. This is not the first time that consumer-based technologies have entered the work environment. Over recent years CIOs have had to adjust their corporate strategies to support bring your own device based technologies brought into the enterprise by employees. So how are these five disruptive technology areas being deployed across the enterprise today Drone Based Technologies This technology has been getting a lot of coverage in the press in recent years, all for the wrong reasons. The drone device market has been impacted by various lobbying groups concerned by their safety and of course privacy as they fly across city centres. Local governments have been quick to establish no fly drone zones over cities around the world, even before the economic benefit of these devices can be properly determined. Companies such as Amazon and their Prime Air drone has got the most press coverage with their drones which can deliver small packages to consumers. This last mile delivery of packages is an increasingly important area of development for third party logistics providers. DHL is one of the first 3PL providers to leverage this technology to deliver medicines to remote islands in the Far East where there is not enough space for traditional aircraft runways. There are initiatives underway to define air corridors for air-based drone devices, but of course drones dont have to be limited to the air. Starship Technologies for example has developed a small autonomous vehicle that has a payload capacity to carry two shopping bags. The intention is that this small vehicle can deliver shopping ordered by a consumer and deliver to their home address. But what if you could use the same technology to deliver small components from automotive suppliers located on a supplier park near to a major automotive OEM Supplier parks are being established in all the major automotive hubs around the world today and these types of autonomous drone devices could help to streamline the delivery efficiency of parts to car manufacturers in support of their Just-In-Time production environments. Drone based technologies are still relatively new, however they offer some unique capabilities to support todays production and aftermarket retail sectors. Audi for example are starting factory tests of drones to deliver parts from inventory locations to trackside for fitting to vehicles. 3D Printing Technologies 8211 3D printing technologies are not new and in fact much of the early research into this area actually started in the early 19908217s. Back then it was known as stereolithography or rapid prototyping, both terms being used to describe the layer by layer curing of plastic based materials to create a 3D object. Today, the technology is being developed at a rapid pace, not just with the printing technology but the materials used as part of the printing process. From an automotive production point of view, extensive research is being undertaken in the use of metal-based 3D printing processes as these offer the greatest advancement in terms of both reducing production times and increasing customer satisfaction in the aftermarket service sector. On the production side, manufacturers such as VW Group are already producing 3D metal parts, initially on concept cars being exhibited at motor shows such as Geneva. 3D printing is actually transforming the design and engineering of tomorrows vehicles as more and more parts are being identified for design for replacement. So for example if a car goes in for a service and a broken support bracket needs to be replaced, rather than ordering a new bracket from a supplier, the replacement bracket can be 3D printed in the dealer service centre and then fitted to the car being repaired. This introduces the concept of the zero length supply chain, where parts can be 3D printed on demand and no 3PLs are involved in the delivery of replacement parts. This is likely to transform the automotive aftermarket service sector. One manufacturer, Local Motors in North America is pushing 3D printing technologies to its limit by manufacturing an entire vehicle using 3D printing processes. Local Motors could be considered as an automotive industry disruptor in a similar way to Tesla Motors. Whereas Tesla has cornered the market in the premium electric vehicle market, Local Motors looks set to transform the modular construction of vehicles using new 3D printing technologies. Wearable Technologies In recent years there has been a trend to develop mobile apps for enterprise smart phones and tablet devices however now there is an increasing trend to develop apps for wearable technologies as well. The adoption of wearable technologies in the consumer sector has grown exponentially over the past couple of years. Technologies such as Apples Watch, Microsoft HoloLens and Google Glass have been getting the most attention from the enterprise and this has been driven by a need to provide employees with digital product information any time, any place or anywhere. Apple Watch is relatively new to the market and enterprises are still learning how this technology could benefit production and supply chain operations. The ability to view information relating to B2B transactions such as purchase order status or Advanced Ship Notice delivery status could transform the delivery and monitoring of such transactions across a business network. For example being able to act upon an undelivered ASN before it impacts downstream production processes, could be of immense benefit to a company. In addition using mapping apps to track shipment deliveries etc could help to increase the level of end to end visibility across a supply chain. More info on this in an earlier blog. Microsoft HoloLens, using augmented reality technology overlaid across a real world environment, could transform collaborative review processes. For example not just at the design stage of a new project but also across retail distribution networks where advanced features of a new vehicle can be demonstrated to potential buyers. Volvo Cars announced a partnership with Microsoft to install HoloLens across their dealer networks to allow potential buyers of their cars to visualize and experience the various safety features of their vehicles. To learn how HoloLens could be used for visualizing information flowing across our Business Network, take a look at this blog. The one piece of technology that obtained the most interest when it was launched two years ago was Google Glass. Even though version one was retired by Google in 2015, Version two is rumoured to be released in the very near future. Glass has the ability to transform how for example production workers access digital assembly information or how service technicians access repair information. VW announced in December 2015 that they were deploying Glass to production workers in one of the factories, providing them with the ability to view assembly drawings, assembly videos and other product specific digital information within the Glass device. This allows workers to access any digital asset related to the assembly of a vehicle. Devices such as Glass will transform the role of the warehouse picker who can be guided to part collection points using maps and other location specific information which can be presented in their Glass device, keeping their hands free at all times. Advanced Robotics Technologies Over the past few years, Google has acquired eight robotics companies including the infamous Boston Dynamics, a leading developer of advanced robotic devices for the US military. Google has been applying their robotics research towards production environments and in the future it is possible that Google may develop an operating system specifically targeted towards managing production robots. In fact, Google is already working closely with Foxconn, a leading contract manufacturer in the high tech sector, to replace up to a million manual workers across their Chinese production plants with advanced robots known as Foxbots. One of the key drivers for this robotics research is to try and develop more intelligent robots that can not only think for themselves but also sense their surroundings in a more accurate manner. Another leading robot manufacturer, Rethink Robotics, developed the Baxter robot to try and transform production line operations. Traditional single arm robots normally require a safety cell to work within so that workers on the shop floor dont get injured. Baxter meanwhile has proximity sensors placed in both of its arms so that if anyone approaches Baxter then it can shut down immediately. The area of artificial intelligence is going to further develop the advancement of industrial robots and when combined with the connected nature of the Internet of Things, production lines are going to become increasingly automated, self-sensing and more responsive to changing production requirements. The Internet of Things if there is one disruptive technology that is getting the most interest from the industrial manufacturing sector, it is the Internet of Things (IoT). IoT or the Industrial Internet, Internet of Everything, Internet Plus etc all exist to achieve the same thing, namely to provide a way for billions of connected devices to be able to transfer gigabytes of data with Big Data repositories where trends can be analysed and reported upon. The IoT will transform the 360 degree view of information and visibility of physical shipments moving across end to end supply chains. RFID technologies have been used for over twenty years, with mixed success in terms of adoption across the manufacturing industry however the IoT gives RFID a new sense of purpose and further investment in RFID technologies is now taking place to support IoT initiatives. IoT is also driving significant merger and acquisition and consolidation activities across the high tech sector, with a significant amount of MampA activity taking place in the semi-conductor sector. IoT is transforming industries, business processes and providing companies with significant operational benefits. The supply chain stands to benefit considerably from the IoT and there are three immediate areas where IoT can add value to a supply chain environment. To find out more about these three use cases, please take a look at an IoT webinar with the lead IoT analyst from Gartner late last year. All five technologies that I discussed in this blog post will eventually find their way into more digital supply chains, as depicted by the diagram above. Key to the success of these future digital supply chains will be to establish an end to end 8216digital backbone8217. B2BEDI networks will evolve into more intelligent business networks where connected devices can share structured and unstructured information in a seamless manner with backed enterprise systems and Big Data repositories. OpenText is continually investing in our Business Network and my previous blog post highlighted some of the recent enhancements we have made to our Business Network. I will discuss further enhancements in the near future. OpenText has a broad portfolio of Enterprise Information Management solutions to help enable the digital business. One thing8217s for sure, B2B integration will be at the heart of these digital transformation initiatives and I will share some proof points on how this will be achieved in future blog posts along with discussing the type of supply chain transformation initiatives being undertaken. If you would like to learn more about the IDC study then I will be presenting key findings at our series of European Innovation Tour events during the second half of March 2017. If you havent registered yet then please click here. For the last 19 years, OpenText Enterprise World has grown to become a major event in the industry. And 2017 marks a new chapter in our premier events history. This years conference will be unlike any before We have prepared an extraordinary event that will offer insight into the skills, tools and directions that businesses require to be successful in the age of digital. Homeward Bound We couldnt be more excited to bring the conference home to Canada. From July 11-13, 2017, we will be at the award-winning Metro Toronto Convention Centre in the heart of downtown Toronto. Whats New at this Year8217s Enterprise World This year, we designed an entirely new experience for attendees with four customized conferences under one roof to meet individual business needs: OpenText User Conference addresses specific uses and applications of the OpenText platform, highlighting Customer Experience Management, Business Network, Enterprise Content Management, Business Process Management, Analytics and Discovery. OpenText Industry Conference identifies and explores the trends impacting the Financial Services, Life Sciences, Public Sector and Energy amp Engineering industries OpenText Partner and Technology Conference incorporates tracks for both traditional OpenText partners as well as a brand new opportunity for start-up technology companies to showcase their innovations From the onsite expo to the technology pavilion, OpenText Enterprise World 2017 immerses you in the digital trends impacting businesses across the globe: Engage in 175 breakouts, product demos and informational sessions to get the knowledge you need to digitally transform your business Connect with OpenText executives, industry leaders and peers to discuss the best practices that will lead your company to success Discover the strategies, tactics, and tools to digitize you organization Gain insight into the trends and drivers that are transforming business for a competitive advantage Whatever your path to digital transformation, OpenText Enterprise World is the place to be. If you havent registered, what are you waiting for Get to it and Register We cant wait to welcome you to the future. Todays digital disruptors make headlines across the sectors with sweeping changes in data management, analytics, and customer experience. A wave of change is rolling in as organizations automate the way customers buy, the way suppliers fulfill orders, the way manufacturing happens, and more. As customers and business professionals, we are witnessing how digital transformation is restructuring the face of business and, ultimately, our world. Jumping the information hurdle An initial challenge for large organizations moving towards a digital future is getting a handle on the terabytes of information and content generated by employees and systems each week, along with the information collected from websites and contact centers. These volumes add up to far more data than any human could read, process, and fully understand. And, on its own, this information is of no use we have to be able to use it to generate value, improve service, and increase customer satisfaction. Without a doubt, information holds intelligence and your ability to get to that insight is what helps you to compete. To that end, here are six thoughts on charting a digital course for your business: Increase your competitive preparedness. Digital transformation can help your business quickly adapt to shifting customer demands, making it possible to compete with old and new rivals. Use a digital approach for a big win. The ability to go digital can level the playing field for some businesses, allowing them to have a huge impact on established markets, companies, and brands. What you may not have been able to do manually, or at scale, you can launch into with a digital approach. Gain an advantage with analytics. Sticking with out-dated methods of managing and analyzing data, keeping processes manual, and only operating at human speed puts your business at risk of being outperformed by competitors. You can regain your advantage by implementing intelligent systems to detect and analyze predictive trends. Unlock the value of information you already have. By using data and information analytics with content and process management technologies, you can uncover valuable digital breadcrumbs. This insight can help your business to make intelligent changes to create products that better suit customer requirements, improve organizational efficiencies, and implement self-regulating business processes that save time and money. Use automation as a differentiator. Automating tasks that previously required human intelligence can now take place using digital processes. Consider the way Tesla Motors releases over-the-air updates to improve the functionality of their electric cars, just as if you were downloading mobile phone software. Not only are owners spared a trip to the garage, but Tesla cuts the expense of scheduling and managing customer visits. Create a digital culture in your organization. Dont go digital for digitals sake. Adopt a well-planned strategy to understand where digital can deliver the best benefits for your business, and start there. Let this go hand-in-hand with fostering a cultural change in your organization that acknowledges how employees may view the impact of a digital-first approach on their own roles. To explore how to move forward with your digital transformation, take a look at how OpenText Release 16 enables companies to manage the flow of information in the digital enterprise from engagement to insight. On February 2, I had the good fortune to participate in a very interesting webinar hosted by AIIM. Inspired by the new union of OpenText and Documentum, the event brought together a variety of experts to discuss what the pairing means to customers of both, the partner network, and the industry in general. And the interest was certainly there registration numbers were some of the highest AIIM has ever seen. Well, we covered what we set out to, and more The roundtable discussion and subsequent QampA session were wide-ranging and dynamic, addressing the concerns of the customer base and future product integration plans, but also delving into a wide open sharing of views around the present and future state of ECM and the skills that organizations are going to need in order to be successful. If you didnt get the chance to attend the webinar, then setting aside some time to listen to the webinar-on-demand would be 60 minutes of your time well spent. Regardless of your current solution provider or your role in ECM, theres some thought-provoking perspectives on topics like the difference between ECM and Content Services and the kinds of technology and business competencies an organization needs to have or develop in order to embrace this shift toward content services. I hope you enjoy it as much as I did. Finally, please join us on February 14 as AIIM Chief Evangelist John Mancini and I connect once again to present Next-Gen Information Management Succeeding in a New Era. Well be examining the emerging age of Content Services and what that means to the traditional concept and practice of ECM. Sit in to gain valuable insight into the changing definition of ECM and learn the next steps that will allow you to prepare for the future while maximizing your current investment. Heres hoping everything OpenText and Documentum do together in the future is as great as our first webinar Why do you purchase and implement a Digital Asset Management (DAM) platform in the first place If youre like me when I ran the content management team at another company, it was originally to control the flow of approved images to the companys online presence. We were revamping the website and eCommerce platform and a key part of the project was to improve the images used, and to make sure that they were both brand and safety compliant. It didnt take long for the word to spread that we now had a single safe source for brand approved images. Soon we were talking to other groups in the company, and even our dealer network about how they could contribute to, and access, the DAM. Instead of just storing the images selected for use on the website we were soon storing every picture from a product photo shoot, then came interest from the company archives. In the space of eighteen months we had passed one million assets and over eight-thousand users accessing them. But the most interesting part was the way that the DAM became the source for applications and use cases that we had never considered. We had developed a way to create lightweight 3D models of our products, and started storing the source files for those on the DAM too. Suddenly the DAM was the source driving Augmented Reality proof-of-concept innovations, being used to populate digital signage at dealer showrooms, as well as training, facilities planning, trade shows, coffee table art books, calendars, licensed merchandise, and more. At the point where I left the company we had recorded sixteen different use cases for the content stored in the DAM, and Im sure theres even more now. The thing is, I was far from alone in witnessing how a good DAM platform can be used in different. powerful ways. Since joining OpenText Ive seen other uses, such as: Media companies who use their DAM to deliver DVD packaging and advertising banners that automatically resize and place the correct logos and text based on the intended markets and distribution channels. Drinks companies where the DAM is a central component of their high-profile sports sponsorships programs A rail company that uses the DAM to manage rail inspection videos from cameras mounted on the front of locomotives An aerospace engine company that uses its DAM to store and analyze images of parts from any engine involved in an accident So how are you using your DAM platform Join us on Wednesday February 15th for a webinar on how to Unlock New Potential (and ROI) From Your DAM. Click here to register One of my favorite discussion topics with OpenText WFO customers and other contact center professionals is about the internal brand perception of the contact center within any organization. Contact center brand perception Yes, exactly. Every enterprise contact center is perceived differently by other business units and C-level executives depending on how the company approaches its customers and markets. Is the company strictly bottom-line driven, wringing every last dollar out of its budgets in order to maximize profits Or is the company customer-centric, doing everything it can to improve customer service in order to compete effectively in the marketplace I love talking about this at customer meetings and industry events because we all know the contact center holds the key to vast and rich customer information, exactly the kind of customer knowledge that every department and every executive should want to understand in some form or another. Better business decisions are made when more is known about customer preferences, behaviors and opinions. So why is it that the contact center is more often perceived as a cost-center rather than a customer experience leader Why are we constantly tasked with delivering better service, hitting higher sales targets, scoring higher customer satisfaction responses but with ever-tightening personnel resources and budget dollars Why is the contact center constantly tasked with delivering better service with ever-tightening personnel resources and budget dollars I invite you to register now for a webinar on February 23 when Ken Landoline, Principal Analyst for Customer Engagement at Ovum, and I will explore this issue that Im so passionate about. Make no mistake: this is an internal brand perception issue. But we will approach the discussion from a very practical point of view, offering you specific tips on how to secure greater investment and ensure organizational mindshare. In this webinar we will share proven methods about how to get more in order to do more in your contact center: 8211 Learning what KPIs matter most, identify, provide and relay metrics that matter 8211 Setting up your dashboard, quickly identify information to make real time decisions and predict behavior 8211 Becoming an indispensable resource, understand and coordinate contact center goals with others in your organization With this actionable information in hand, you can then manage or influence up and be the agent of change who helps evolve the internal brand perception of your contact center from cost center to value center. I look forward to you joining us at this webinar. Doing More with Less 3 Tips to Gain Budget and Mindshare for Your Contact Center Webinar Date: Thursday, February 23 Time: 2:00 PM ET 1:00 PM CT 12:00 PM MT 11:00 AM PT Register NowOpenText Trading Grid for Excel Are you looking for an easy and inexpensive way to exchange electronic purchase orders and invoices with your small suppliers Supplier portals are widely used to meet this requirement, but aren8217t popular with suppliers because they have to rekey data into different portal sites. Our Microsoft Excel adapter offers an alternative to the traditional supplier portal approach. Suppliers can work directly in Excel to create, send and receive electronic Purchase Orders and Invoices. There is no need to tab between different websites, no passwords or challenge questions to remember and no rekeying of data. The Excel adapter is easy to install and run. After registering online, your suppliers can download a lightweight plug-in. The plug-in installs additional tabs onto the Dynamic Ribbon Bar within the Microsoft Excel application. Then you are ready to start exchanging Purchase Orders and electronic invoices. Your suppliers already know how to use it, because it is the same familiar spreadsheet application that they use every day. So einfach ist das. Electronic Purchase Orders Buyers create a purchase order in their ERP or e-procurement system and send it to OpenText in EDI, XML or native ERP format. We convert it into an Excel file, then store it in our Cloud-based file system. When the supplier clicks on the Receive POs button within Excel, the file is downloaded to their machine. Electronic Invoices Suppliers can create an invoice from scratch or auto-populate fields based upon the original Purchase Order. Once completed, the supplier simply hits the Send Invoice button within Excel and the file is uploaded. We translate the format for transmission into the buyers Accounts Payable application. Edit, Copy, Paste, Save and Print Suppliers can edit, copy, cut, paste and format Purchase Orders and Invoices just as they might any other Excel workbook. The files can be saved locally to keep a record of any transactions or exported into a comma-delimited file and users can format the workbook for printing if they need a hard copy. Contact Us Call our team of advisors on 44 (0)1772 646010 or click here to discuss your requirements.

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